poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Prolog

Ona i On. 

Dwa różne światy. 

Ona pełna wdzięku i radości. Otoczona miłością bliskich. Wychowana w dobru, szczerości i wzajemnej lojalności. Mądra, pomocna i dobrze wychowana. Pomimo wielu przykrości towarzyszących Jej w szkole dawała sobie radę i z uniesioną wysoko głową patrzyła w oczy przeciwnościom.
On nie miał w życiu lekko. Na pokaz zapatrzony w siebie arystokrata. Bogaty, pochodzący ze szlachetnej rodziny. Czysta krew. Wszystko co najlepsze. W środku wrażliwy i pełen miłych emocji pielęgnowanych przez matkę. Nie wszyscy widzą jego złą stronę.. niektórym udaje się do niego dotrzeć. Sprawiał ból psychiczny niejednemu mugolakowi - ale czy myśli tak na prawdę? czy to tylko gra pozorów? Musi teraz naprawiać błędy ojca kosztem własnego życia.. Czy uda mu się od tego uciec? Tego nie wie nawet sam Merlin. 
Dwa światy, tak odmienne, że aż nie chcą współpracować. Lecz ktoś tam na górze miał najwidoczniej inne plany, bo tych dwoje spotkają się w takich okolicznościach, że albo miłość ich połączy, albo nienawiść rozdzieli. Co wybiorą? Sprawdźcie sami! 



Ohh! Zawsze zastanawiałam się jak to jest prowadzić bloga, napisać prolog własnej historii, coś od siebie, z zakątka własnej duszy i pragnień! Udało mi się wreszcie kliknąć funkcję tworzenia bloga i oto tu jestem :) 
Wiele osób pewnie się zastanawia: Dramione? Kolejna wymyślona historia? Po co to komu?!
Pewnie macie rację, jest to Dramione.. historia zupełnie inna niż ta w oryginale... Ale powiem Wam coś - to jest moja historia i moja wyobraźnia. Zapraszam Was do mojej głowy, abyście razem ze mną odgadywali dalsze historie. (Piszę per Was, a okaże się, że nikt tu nie zagląda! xD)
Koniecznie zostawcie po sobie jakiś ślad! Zaobserwujcie, jeśli jesteście ciekawi co dalej. Skomentujcie to co Wam się podoba, to co chcielibyście poprawić i oczywiście jakieś Wasze pytania :) Chętnie odpowiem i przeczytam Wasze spostrzeżenia, które będą dla mnie na pewno ważne!

Pozdrawiam!
Sunny Dreamer <3

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy prolog, jakby zapowiadał powieść psychologiczną...? Powiem, że zaintrygował mnie, w wolnej chwili tu wrócę poczytać, co dalej w rozdziałach... :)

    Pozdrawiam i życzę natchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :)
      Cieszę się bardzo, że blog przypadł Ci do gustu ;)
      Zapraszam do dalszego czytania..
      Sunny ♥

      Usuń
    2. Hej, ciekawy prolog. Krótki ale ciekawy ;)
      Przechodzę dalej i mam nadzieję, że będzie równie ciekawie :)

      Pozdrawiam Schanee :))

      Usuń