czwartek, 25 września 2014

Wyjaśnienie!

Uwaga! Mam dla Was kilka istotnych informacji dotyczących bloga:

1. Dziękuję, wszystkim, którzy tu przychodzą, czytają, komentują, obserwują - nie mam słów na to jak bardzo jestem Wam wdzięczna za to, że jesteście! To takie szczęście, gdy te wypociny komputerowe, którymi Was męczę otrzymują słowa aprobaty. Uwielbiam Was! :*

2. Ostatnio zostałam nominowana do dwóch Liebster Blog Awards za co serdecznie dziękuję, bo przez to widzę, że to co udostępniam jest coś warte. Dziękuję Wam!

3. Jak widzicie na blogu pojawił się nowy szablon. Osobiście bardzo mi się podoba, jest taki mroczniejszy i pełny elegancji. Dziękuję Zaczarowanym Szablonom za stworzenie czegoś tak pięknego!! Jak Wam się podoba? 

4. Długo nie było nowego rozdziału, dlatego chciałabym w skrócie wyjaśnić dlaczego. Po pierwsze szkoła się zaczęła, a z nią obowiązki. Jestem teraz w klasie egzaminacyjnej, więc będzie sporo nauki. Mimo to chcę jakoś to podzielić, aby był czas także na bloga. Drugą sprawą była moja choroba, która mnie osłabiła i po mimo siedzenia w domu nie potrafiłam zabrać się za pisanie kolejnego rozdziału. Co za tym idzie mam już pełno zaległości! Dlatego ten następny tydzień będzie taką gonitwą z ocenami, dlatego też proszę o wyrozumiałość jeszcze przez kilka dni. :) 


Jeszcze raz dziękuję za to, że jesteście.


~~~
Pozdrawiam!
Sunny ♥

9 komentarzy:

  1. Śliczny szablon, bardzo mi się podoba. ;) Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!
    Buziaki
    Bells :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Tak się zastanawiam, czy będzie na blogu coś takiego jak zakładka z bohaterami? Tak pytam z ciekawości. ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa dotyczące szablonu :)
      Jeśli odkryję jak ją zrobić, to bardzo możliwe, że będzie, haha! :)
      Pozdrawiam,
      Sunny ♥

      Usuń
  2. Ja sie juz nie moge doczekac!!!!!
    Uwielbiam Cie za ludzkie odruchy pani eM. bo sama pisze taka miniature (choc u mnie to bylo w wersji kombo :) )
    Dodam Cie u siebie do linkow (jak tylko wroce z Izraela i bede mogla spokojnie do bloga usiasc) mimo to bardzo prosze o powiadomienie o nowym rizdziale.
    pozdrowienia
    mildredred camel

    www.well-you-are-quite-nice-you-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję! :))
      to takie miłe, bardzo się cieszę, że mój blog ci się spodobał.
      To wiele dla mnie znaczy :)
      Odwiedzę cię na pewno!
      Pozdrawiam,
      Sunny ♥

      Usuń
  3. no i jestes w linkach:)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie mnie na własnym blogu :)
      Na pewno zajrzę! :)
      Pozdrawiam,
      Sunny ♥

      Usuń
  4. Witam! :)
    Dziękuję, dziękuję.!
    Kolejna wspaniała osóbka mnie doceniła, jeszcze raz dzięki! :))
    Pozdrawiam,
    Sunny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. To my dziękujemy tobie za te piękne i ciekawe opowieści, które jak to 'wyczuwam' płyną prosto z twojego serca.

    OdpowiedzUsuń