wtorek, 14 października 2014

Ask!

Pomyślałam, że coś takiego jak ask może być ciekawą formą w nawiązania z Wami kontaktu oraz odpowiedzi na Wasze pytania :) 
Mój ask został założony już dawno, ale nie miałam zbytnio z kim sobie tam po korespondować, dlatego też dezaktywowałam konto... Teraz skoro już mam małe grono czytelników uznałam, że warto byłoby do tego portalu powrócić. :) Napiszcie mi co o tym myślicie, czy chcecie tego mojego ask'a, czy nie. 


O to on: Sunny_Dreamer

~~~

Mam jeszcze krótki komunikat. Moja przyjaciółka od serca chciałaby, abyście do niej trochę zaglądali, ponieważ spodobało jej się, że tak miło mnie oceniacie i chciałaby kilka z Was poznać. Dlatego jeśli macie do niej jakieś pytania o mnie, czy o nią samą piszcie śmiało!



ZAPRASZAMY SERDECZNIE!
#askujmy


~~~

Pozdrawiam,
Sunny ♥

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem to bardzo dobry pomysł ;) Ja sama mam do ciebie sporo pytań, więc jak tylko znajdę czas, to chętnie cię trochę pomęczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Merlinie- żelki, co ja czytam.... XD

    Cóż, powiem tak:
    szczerze, to naturalnie WSZYSCY wiemy, że Narcyza w swoim zamkniętym pokoju może mieć WSZYSTKO, ale nie żelki owocowe...
    Z tej prostej przyczyny, że byłby to element absurdalno-parodiowy, a opowiadanie na szczęście takiego stylu nie ma.
    Ale... jak już padł taki dziki pomysł.... może mogłabyś napisać alternatywną żelkową miniaturkę? Taką małą odskocznię, w której właśnie wychodzi na jaw żelkowa tajemnica zamkniętego pokoju? :D
    Mogłoby być zabawnie, a żadnej tajemnicy opowiadania nie zdradzisz...
    Jestem pewna, że pewna grupa czytelniczek byłaby zachwycona....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! :)
      Pomyślę nad tym i może faktycznie coś takiego napiszę.
      Dzięki za propozycję, pozdrawiam

      Sunny ♥

      Usuń