wtorek, 22 września 2015

Zmiany!

Witam Was po raz drugi tego samego dnia! <3
Jak mogliście zauważyć zmieniłam kilka rzeczy, w tym najbardziej widoczną i istotną zmianą jest szablon. Wzięłam go ze strony Szablownica, a konkretne dane to link do podglądu szablonu.

Wiadomość do szanownej załogi strony Szablownica: Wykonałam wszystkie polecenia, aby móc prawnie użytkować ten szablon. Niestety coś zepsuło mi się w opcjach komentowania na Waszej stronie i nie mogłam wysłać wiadomości o tym, że takowy szablon jest u mnie. Wyślę Wam prywatną wiadomość. Mam nadzieję, że ten problem nie będzie trwał wiecznie i mój komputer się ogarnie. Pozdrawiam! :)

Szablon bardzo mi się podoba. Wykonanie go zajęło pewnie sporo pracy, ale efekt był tego wart. Jest przepiękny. Każdy szczegół dopracowany na ostatni guzik. Biję brawo na stojąco! <3

Drugą sprawą jest zmiana w moich zakładkach na lewym boku bloga. Powstało coś takiego jak MENU, które dzięki kliknięciu na odpowiednią nazwę przekierowuje do wybranej przez siebie strony. Pytanie do Was: Chcielibyście zakładkę BOHATEROWIE? Z krótkim opisem i zdjęciem dla postaci istotnych w moim opowiadaniu. Teraz mam trochę czasu na pobawienie się w grafika, dlatego chętnie mogę to zrobić. Co wy na to? 

Okej, to by było na tyle. 


Życzę Wam przyjemnego wieczoru i jeszcze lepszego dnia następnego. 

Pozdrawiam cieplutko!
Autorka.

2 komentarze:

  1. Szablon faktycznie jest śliczny ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przeczytania rozdziału 10, pojawił się niedawno! Oczywiście zachęcam do napisania komentarza, to bardzo pozytywnie wpływa na moją motywację.

      Dziękuję za komplement szablonu, jestem takiego samego zdania! <3

      Pozdrawiam,
      Autorka

      Usuń